Start met het omega 3 traject

Goed dat je de stap zet. Hieronder leg ik je stap voor stap uit hoe je bestelt, zodat je niet verdwaalt op de Eqology site en precies de juiste keuzes maakt.

Waarom de eerste maand duurder is

De eerste maand ligt hoger dan de maanden daarna. Dat heeft drie redenen:

1. Je start met een dubbele dosering om je vetzuurbalans sneller op te bouwen.

2. Je eerste bloedtest zit inbegrepen, die krijg je van mij cadeau.

3. De tweede bloedtest, die je in maand 5 ontvangt, wordt ook alvast afgerekend in de eerste maand.

Vanaf de tweede maand ontvang je één fles per maand en daalt de prijs aanzienlijk.

Zo bestel je

Stap 1

Kies het abonnement met bloedtest.

Stap 2

Selecteer 1 test. Niet 2! De eerste bloedtest krijg je van mij cadeau. De tweede test ontvang je in maand 5 en wordt alvast meegenomen in je eerste bestelling.

Stap 3

Kies de standaard omega-3 olie, tenzij je bewust voor een andere variant kiest.

Stap 4

Rond je bestelling af.

Wat gebeurt er daarna?

Na je bestelling neem ik contact met je op. Ik help je met het interpreteren van je eerste uitslag en begeleid je in de vervolgstappen.

Klaar om te starten

Twijfel je over aanvullende supplementen zoals K2/D3 of collageen? Bespreek dat tijdens de kennismaking.

Zij gingen je voor

These slides will be slide-able on the live version of your page!
"Vooral een betere huid en ik denk een betere concentratie"
Erg blij met deze visolie van Eqology, veel betere en rustigere huid gekregen. Waardes in het bloed zijn enorm vooruit gegaan. De grootste effecten zijn natuurlijk wel voor de gezondheid op lange termijn.
Joey
"Super blij met dit supplement ik raad het iedereen aan!"
Ik merkte gelijk in het begin verschillende verbeteringen. Ik kreeg meer energie en zat lekkerder in me vel. Dit is alleen van omega 3 gebruik.Sinds ik aan de omega 3 zit ervaar ik meer energie, minder brain fog en zit ik beter in me vel. Super blij met dit supplement ik raad het iedereen aan!
Marije
"Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het iedereen zou aanraden om er ook mee te beginnen."

Ik ben per toeval begonnen omdat mijn dochter bij Bas terecht kwam. Het klonk zo interessant dat ikzelf ook begonnen ben, samen met mijn dochter.

Ik neem de Pure Arctic Oil en de K2+D3 vitaminen heel makkelijk in in mijn dagelijks gebruik. De smaak is ook lekker. Ik neem het meestal tijdens of na de maaltijd.

Na drie maanden merk ik al duidelijke veranderingen. Mijn huid is zachter geworden en ik heb meer energie. Wat nog mooier is: de spataderen op mijn benen zijn minder hard van kleur geworden en op sommige plekken zelfs al aan het verdwijnen. Daarnaast ben ik sinds drie maanden gaan sporten en merk ik dat mijn sportprestaties veel beter zijn geworden. Ik herstel sneller, heb nauwelijks spierpijn en ben al best wat centimeters kwijt over mijn hele lichaam. Ook mijn ontstekingswaarden zijn heel laag (7.7), wat voor mij een extra bevestiging is dat het werkt.

Wat ik prettig vind, is dat de producten uit natuurlijke ingrediënten bestaan. Dat maakt het voor mij betrouwbaar om ze in te nemen. Je krijgt er ook duidelijke informatie bij over de herkomst en werking van de producten. Bovendien is de begeleiding top.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het iedereen zou aanraden om er ook mee te beginnen.

Petra